Hur kan vi bäst hjälpa och stödja dig? | GreenCast

Du är här

Share page with AddThis

Hur kan vi bäst hjälpa och stödja dig?

Allmänt
23.04.2020

Vi vet nu att de kommande veckorna kommer att vara osäkra och svåra för alla som är involverade i greenkeeping i Sverige. Det är viktigt att komma ihåg att din och din familjs hälsa och välbefinnande måste komma först.

Men efter att för inte så länge sedan ha varit en golfbane ansvarig själv förstår jag tiden, det hårda arbetet och passionen som alla greenkeepers har investerat i sina områden, och hur utmanande vissa beslut kommer att bli under de följande veckorna och månaderna.

Om jag någonsin glömmer, så är en snabb koll på mina Whats App-grupper en bra påminnelse.

Vi i Syngenta har tänkt mycket på vad vi kan göra för att hjälpa och stödja greenkeepers under denna period.

Vi får ofta e-post och textmeddelanden om vad som är bästa praxis och hur greenkeepers lämpligast kan använda Syngenta-produkter för att hjälpa dem under denna tid.

Primo Maxx är ett bra exempel:

Hur länge varar det?

Hur mycket kan jag lägga på?

Vad händer om jag fördubblar dosen?

Förhoppningsvis kan vi ge stöd genom att besvara alla dessa typer av frågor. Jag tror att vi alla har sett värdet av digital kommunikation i varenda del av våra liv, för att hålla kontakten och bli uppdaterade. Vi har också idéer att stödja med utbildning kring mer allmänna ämnen, inklusive fungicider eller insekticider, i form av blogginlägg, webbseminarier och utbildningsmaterial.

Men det här är bara våra idéer. Det som är viktigt just nu är att Syngenta lyssnar på sina kunder och ger stöd som verkligen är relevant och användbart. För att göra detta vill vi hemskt gärna få veta vad du behöver och vad du tycker skulle hjälpa under denna svåra tid.

Om du har några förslag om vad vi kan göra, vänligen meddela oss via e-post till [email protected]

Vi är verkligen angelägna om att höra från dig.

Vi vill också försäkra er att vi som verksamhet har arbetat hårt med våra globala leverans kedjor för att se till att produkter kan vara tillgängliga vid rätt tidpunkt, om och när du behöver dem.

Alla på Syngenta Nordics önskar dig och dina team det bästa i denna mycket svåra situation.

Bästa helsningar
Lars Tveter